Media advies & Oplossingen

Media advies & Oplossingen

HumanIT stelt een Hotline ter beschikking voor het verkrijgen van advies omtrent oplossingen die U wilt aankopen, zelfs zonder tussenkomst van HumanIT bij de implementatie. Bij vragen of problemen kan U zich dan ook melden tot onze Hotline waar wij U assisteren waar mogelijk en proberen een oplossing te verkrijgen. Tijdens dit gesprek analyseren wij het probleem en proberen wij te definiëren of we het probleem tijdens het gesprek kunnen oplossen. Is dit niet het geval spreken we een mogelijke interventie af naar wens. Wij lossen vast uw problemen op, steeds binnen een snelle interventie tijd, ook in de late uren en weekeindes.

Eens HumanIT is langs geweest bij U, kan er een aanpassing gebeuren op uw NAS zodat HumanIT vanop afstand de problemen kan verhelpen of kan assisteren bij nood. Dat scheelt een stuk in de interventietijd en prijs gezien we ons niet dienen te verplaatsen voor kleine problemen.

Enkele voorbeelden waar wij U assisteren:

  • Advies aankoop materialen voor U de aanschaf doet
  • Delen van opslag met Windows computers en media spelers (remote access)
  • Hulp bij configuratie van de NAS opstelling / software componenten
  • Oplossingen van problemen bij het gebruik van de NAS / Media Speler combi
    (Ondersteuning voor files die niet afspelen mogen steeds gemeld worden maar hier kunnen we geen oplossingen voor leveren gezien wij geen ontwikkeling doen van de producten)

Optioneel levert HumanIT een service aan huis waar wij U onderrichten in het optimale gebruik van de oplossingen. Wij opteren steeds om wat extra tijd te spenderen om U als klant wegwijs te maken in het voorkomen van problemen zodat U in de toekomst ook zonder HumanIT uit de problemen kan geraken. Wij staan steeds open voor alle vragen die U hebt deskundig en correct te beantwoorden.

Bel nu de HumanIT Mobile Media Hotline voor assistentie: +32 (0)478 75 76 60 (Van 17.00PM tot 22.00PM)
(Voor een jaarlijkse Hotline Media ondersteuning betaalt U €75 / jaar ex. BTW. De Hotline is operationeel enkel buiten de kantooruren, ook tijdens weekeindes, gezien we overdag voor klanten bezig zijn en geen interventies kunnen aanvaarden tijdens opdrachten in uitvoering.) 

HumanIT stelt een Hotline ter beschikking voor het verkrijgen van advies omtrent oplossingen die U wilt aankopen, zelfs zonder tussenkomst van HumanIT bij de implementatie. Bij vragen of problemen kan U zich dan ook melden tot onze Hotline waar wij U assisteren waar mogelijk en proberen een oplossing te verkrijgen. Tijdens dit gesprek analyseren wij het probleem en proberen wij te definiëren of we het probleem tijdens het gesprek kunnen oplossen. Is dit niet het geval spreken we een mogelijke interventie af naar wens. Wij lossen vast uw problemen op, steeds binnen een snelle interventie tijd, ook in de late uren en weekeindes.

Eens HumanIT is langs geweest bij U, kan er een aanpassing gebeuren op uw NAS zodat HumanIT vanop afstand de problemen kan verhelpen of kan assisteren bij nood. Dat scheelt een stuk in de interventietijd en prijs gezien we ons niet dienen te verplaatsen voor kleine problemen.

Enkele voorbeelden waar wij U assisteren:

  • Advies aankoop materialen voor U de aanschaf doet
  • Delen van opslag met Windows computers en media spelers (remote access)
  • Hulp bij configuratie van de NAS opstelling / software componenten
  • Oplossingen van problemen bij het gebruik van de NAS / Media Speler combi
    (Ondersteuning voor files die niet afspelen mogen steeds gemeld worden maar hier kunnen we geen oplossingen voor leveren gezien wij geen ontwikkeling doen van de producten)

Optioneel levert HumanIT een service aan huis waar wij U onderrichten in het optimale gebruik van de oplossingen. Wij opteren steeds om wat extra tijd te spenderen om U als klant wegwijs te maken in het voorkomen van problemen zodat U in de toekomst ook zonder HumanIT uit de problemen kan geraken. Wij staan steeds open voor alle vragen die U hebt deskundig en correct te beantwoorden.

Bel nu de HumanIT Mobile Media Hotline voor assistentie: +32 (0)478 75 76 60 (Van 17.00PM tot 22.00PM)
(Voor een jaarlijkse Hotline Media ondersteuning betaalt U €75 / jaar ex. BTW. De Hotline is operationeel enkel buiten de kantooruren, ook tijdens weekeindes, gezien we overdag voor klanten bezig zijn en geen interventies kunnen aanvaarden tijdens opdrachten in uitvoering.)