PC Hotline

PC Hotline

HumanIT stelt een Hotline ter beschikking voor zijn klanten voor het melden van problemen die we vaak samen aan de telefoon kunnen oplossen. Tijdens dit gesprek analyseren wij het probleem en proberen wij te definiëren of we het probleem tijdens het gesprek kunnen oplossen. Is dit niet het geval spreken we een mogelijke interventie af naar wens. Wij lossen vast uw problemen op, steeds binnen een snelle interventie tijd, ook in de late uren en weekeindes.

Eens HumanIT is langs geweest bij U, kan er een aanpassing gebeuren op uw computer zodat HumanIT vanop afstand de problemen kan verhelpen of kan assisteren bij nood voor de toekomst. Dat scheelt een stuk in de interventietijd en kosten gezien we ons niet dienen te verplaatsen voor kleine problemen. Maakt U zich geen zorgen, een connectie vanop afstand is perfect beveiligd en kan niet tot stand komen zonder dat U dit wenst.

Enkele voorbeelden waar wij U assisteren:

  • Alle vormen van computer-, server- en netwerkproblemen
    Alle op Windows gebaseerde operating systemen en software
  • Installatie, optimalisatie van Pc’s en netwerken
  • Beveiliging met back-up van data, firewall en Anti Virus
  • Verwijderen van virussen en SPAM
  • Aansluiten van alle randapparatuur
  • Internet delen met meerdere computer
  • Remote assistentie

Optioneel levert HumanIT een basis cursus PC gebruik. Wij opteren steeds om wat extra tijd te spenderen om U als klant wegwijs te maken in het voorkomen van problemen zodat U in de toekomst ook zonder HumanIT uit de problemen kan geraken. Wij staan steeds open voor alle vragen die U hebt deskundig en correct te beantwoorden.

Bel nu de HumanIT mobile Hotline voor assistentie: +32 (0)478 75 76 60 (Van 17.00PM tot 22.00PM)
(Eerste oproep is geheel gratis. Voor een jaarlijkse Hotline ondersteuning betaalt U €75 / jaar ex. BTW. De Hotline is operationeel enkel buiten de kantooruren gezien we overdag voor klanten bezig zijn en geen analyses kunnen aanvaarden tijdens opdrachten in uitvoering.)